Kosár

ÁSZF

myoutlet_logo_no1

Előszó

Ez az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a hattershop webshop, Zsolnai Gergely Egyéni vállalkozó (továbbiakban: Szolgáltató) és a Szolgáltató által a www.hattershop.hu weboldalon nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (A Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Jelen ÁSZF kiköti, hogy a Webáruházban rendelést csak 18 éven felüliek adhatnak le, így azt is, hogy az Ügyfelek, akikkel ezen szerződés köttetik, csak 18 éven felüliek lehetnek.

  • Az eladó adatai:
    A termékek magyarországi értékesítője Zsolnai Gergely egyéni vállalkozó, mint az áruház üzemeltetője.
  • Székhelye: 7627 Pécs, Hársfa út 64.
  • Adószám: 67399479-1-22
  • Nyilvántartási szám: 50175093
  • Levelezési cím: 7627 Pécs, Hársfa út 64.
  • Statisztikai számjel: 67399479-4791-231-02
  • Bankszámlaszám: 10701214-69443859-51100005

1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK
1.1. Jelen ÁSZF a hattershop.hu weboldalon működő (továbbiakban: Weboldal) internetes áruház (továbbiakban: Webáruház) használatának szabályait határozza meg. Az alábbiak nem vonatkoznak a Weboldalon keresztül elért más weboldalakra, függetlenül azok jellegétől, az általuk nyújtott szolgáltatástól, vagy az üzemeltető személyétől. A Webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv”) valamint a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 Kormányrendelet (továbbiakban: „Korm. Rendelet”) szabályozza.

1.2. Jelen ÁSZF minden olyan adás-vételre és szolgáltatás-igénybevételre kiterjed, melyet az Ügyfél a Webáruházban kezdeményez.

1.3. A Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel, vagy telefonos úton, ügyfélszolgálaton keresztül lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.4. A Webáruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

1.5. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését külön elfogadó e-mail útján fogadja el, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A szállítás ideje 1-3 munkanap között változhat, de az Ügyfél  tájékoztatást kap erről elektronikus levélben. További információ kérésére telefonon, elektronikus levélben, valamint a Webáruház online felületén van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven kötött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja és annak létrejöttét követő 5 évig megőrzi.

1.6. Ügyfél kifejezetten nyilatkozik, hogy a szerződés részét képező Általános Szerződési Feltételeket megismerte, és annak valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el. Ügyfél erre hivatkozással kifejezetten nyilatkozik arról, hogy lemond jelen Általános Szerződési Feltételek megtámadásának jogáról.

1.7. Ügyfélszolgálat:
1.7.1. Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: Minden hétfőn (9:00-17:00)
1.7.2. E-mail: info.hattershop@gmail.com
1.7.3. Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36/30 428-1555

 

2. REGISZTRÁCIÓ, ADATOK VÉDELME
2.1. Az Ügyfél a Webáruházban vásárolhat regisztráció útján, vagy a nélkül. Regisztráció során az Ügyfélnek szükséges megadnia a Számlázási adatait, a Szállítási adatait, egy valós és használatban lévő e-mail címet,  valós telefonszámát, egy egyedi felhasználónevet, valamint egy jelszót. Amennyiben az Ügyfél úgy dönt, hogy regisztráció nélkül kívánja igénybe venni a Webáruház szolgáltatásait, nem szükséges a felhasználónév és a jelszó megadása (mivel az e-mail cím szükséges a rendelés visszaigazolásához, így az minden esetben kötelezően megadandó adat).

2.2. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

2.3. Az Ügyfélnek, a visszaélések elkerülése végett ajánlatos magasabb biztonsági fokozatú jelszót megadnia regisztrációkor és azt titokban tartani. A Szolgáltatót nem terheli semmilyen felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy illetékteleneknek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

2.4. Az Ügyfél által hibásan rögzített, vagy időközben megváltozott adatok módosítására az Ügyfélnek lehetősége van bejelentkezés után a saját fiókja alatt az adatok módosítása funkció használatával, vagy telefonon keresztül, érvényes személyes adatainak megadása után a myoutlet.hu Ügyfélszolgálaton. Folyamatban lévő rendelés esetén az Ügyfél a rosszul megadott szállítási adatait bármikor módosíthatja, melyet az Ügyfélszolgálaton jelezhet.

2.5. Az Ügyfél bármikor dönthet a regisztrációja törléséről, ezt megteheti a Weboldalon, bejelentkezés után a Regisztráció Törlése funkció igénybevételével, vagy telefonon keresztül a myoutlet.hu Ügyfélszolgálat segítségével. A rendeléseket és a hozzájuk tartozó információkat a Weboldal 2 évig továbbra is tárolja.

3. MEGRENDELÉS FELADÁSA
3.1. Az Ügyfél a Webáruházban történő böngészése során a megvásárolni kívánt termékeket egy virtuális kosárban gyűjti. A termékek a kosárba tehetők a termékek adatlapján, valamint a termék-gyűjtőoldalakon fellelhető „Kosárba rakom” gombokra való kattintással.

3.2. A termék kosárba kerülése után egy üzenet figyelmezteti az Ügyfelet, hogy a kívánt termék a kosárba került és folytathatja a vásárlást. A vásárolni kívánt termékek, illetve azok mennyiségének módosítása az Ügyfél kosarába lépése után történhet meg. A kosár menüpont „Megrendelés” nevű gombjára történő kattintással az Ügyfél a Felhasználói adatok menüponthoz ér. Ezen az oldalon a már regisztrált Ügyfél beléphet saját fiókjába, az új Ügyfél létrehozhatja saját fiókját regisztrációval, illetve ha az Ügyfél regisztráció nélkül kíván rendelni, az ehhez szükséges információkat kell megadja az oldalon. A „Következő” gombra való kattintással, az Ügyfél kiválaszthatja a fizetés és szállítás módját, illetve módosíthatja a számlázási és szállítási címet. A „Következő” gombra kattintást követően megjelenő végső összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés leadása előtt rendelése adatait. Az összegző oldalakról a „Vissza” linkre kattintást követően az Ügyfél ismét igényeinek megfelelően módosíthatja Kosara tartalmát, illetve egyéb adatait. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a „Pénztár” oldalon található „Megrendelés elküldése” gombra kattintást követően kerül sor. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelésének megérkezését követően az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) haladéktalanul visszaigazolja. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg az Ügyfél részére, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3.3. Az Ügyfél a termékek jellemzőiről, lényeges tulajdonságairól a termékek adatlapjaiból tájékozódhat. A konkrét árucikk oldala tartalmazza a termék részletes specifikációit, valamint a termék állapotát betűkódokkal (lásd lejjebb). A termék adatlapján az Ügyfél az adott árucikket a kedvencek közé teheti, ezzel a terméket egy összesítő oldalra gyűjti az oldal, ahol később egyben megtekinthetőek illetve a kosárba tehetőek vagy törölhetőek.

3.4. A termék vételára mindig a kiválasztott árucikk mellett feltüntetett összeg, amely, ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót nem tartalmazza mivel webáruházunk áfamnets tevékenységet folytat. A termék vételára a kiszállítás költségét sem tartalmazza .

3.5. A Weboldalról rendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére is hibás ár kerül ki a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott, vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0”, vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat vásárlási szándékától.

3.6. Az Ügyfél a megrendelés leadásával kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.7 Az Ügyfél a megrendelés leadásával kifejezetten elismeri, hogy megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után!

4. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI MÓDOK
4.1. Szállítási feltételek

4.1.1. A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen szállítja futárszolgálattal (szállítmányozó cég igénybevételével), ha az adott megrendelés bruttó vételára eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeghatárt. A díjmentes szállítást biztosító összeghatárt el nem érő megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli, a fuvardíj a számlán külön feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több külön megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második megrendelés leadásakor jelzi, és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, de a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód.
4.1.2. A Szolgáltató a szállítási díj módosításának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek szállítási költségét nem befolyásolja.
4.1.3. Nagyméretű, illetve 20kg-ot vagy 3méter hosszúságot meghaladó termékek,kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra.
4.1.4. Meghatározott, konkrét órára történő szállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A Weboldal Szolgáltatások menüpont Házhozszállítás linkje alatt közölt szállítási határidők kizárólagosan tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.
4.1.5. Az Ügyfél a személyes kiszállítás mellett választhatja a 20 kg-ot meg nem haladó súlyú termékek Posta pontra történő szállítását is, ahol személyesen átveheti a termékeket.
4.1.5.1. A posta pontok listája az alábbi linken elérhető: https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/
4.1.6. Kérjük a csomagot kézbesítéskor, átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken, vagy a csomagoláson észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
4.1.7. A csomag átvételekor a csomag átadója kérheti az átvevő személyazonosságának igazolását.

4.2. Fizetési módok

4.2.1 Banki átutalás
A bankszámlaszám melyre a megrendelést követően az utalást meg kell indítania:
Zsolnai Gergely – CIB 10701214-69443859-51100005
Banki átutalás esetén, kérjük a megjegyzés rovatba szíveskedjék beírni a megrendelés számot. Amennyiben banki átutalással fizet, rendszerünk a kiválasztott terméket foglalásba helyezi, a terméket az átutalt vételár bankszámlánkra beérkezésének megerősítése után szállítjuk ki. A vásárlásról szóló számlát a csomaggal együtt kapja meg, a csomag tartalmaként. Ha rendszerünk nem kap az utalásról megerősítést 5 napon belül, akkor emlékeztető e-mailt küldünk. Ha további 3 napon belül sem érkezik megerősítés, akkor a rendelést töröljük és eltávolítjuk rendszerünkből.

4.2.2 Fizetés utánvéttel
Amennyiben az utánvéttel való fizetést választja, a megrendelt terméket a rendelés során megadott címre kiszállítjuk, és a rendelés ellenértékét a futárnak kell átadnia.

4.2.3 Fizetés Paypallel

PayPal fizetési információk

Mi az a PayPal? A PayPal a legbiztonságosabb internetes fizetési mód!

A PayPal egy készpénzmentes pénzforgalmi szolgáltatásokat nyújtó pénzügyi intézet, mely az elektronikus kereskedelemre szakosodott. A PayPal elektronikus számlát vezet ügyfelei részére, melyet azok hitelkártyás fizetéssel, banki átutalással vagy inkasszómegbízással tölthetnek fel lakossági vagy céges bankszámlájukról. Internetes vásárlások során nem kell bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatokat megadni ill. továbbítani, hanem a PayPal felhasználói név valamint a jelszó megadása elegendő a fizetés lebonyolításához. Egyszerű, gyors, biztonságos, népszerű, olcsó, hasznos és elterjedt

egyszerű, mert egy dombornyomásos kártya segítségével könnyedén fizethetsz interneten, akár egy üzletben, ahol bankkártyával lehet fizetni;
gyors, mert néhány perc alatt lehet csatlakozni a rendszerhez (csak egyszer kell) és a fizetés másodpercek alatt megtörténik;
biztonságos, mert a bankkártya adatait a PayPal kezeli (így nem kerül illetéktelen kézbe);
népszerű, mert több, mint 100.000 helyen lehet PayPal-lal fizetni;
olcsó, mert minden online fizetés után a tranzakciós költséget nem Te, hanem a fogadó állja (hasonlóan mint más hagyományos bankkártyás fizetés esetében), és Te mindig csak a termék/szolgáltatás pontos összegét fizeted;
hasznos, mert nem csak fizetéshez használhatod, hanem pénz fogadásához is;
elterjedt, mert a világ legnagyobb online fizetési rendszere, melynek több mint 150 millió felhasználója van szerte a világon.

PayPal fiók nyitásához semmilyen pénzintézethez nem kell befáradnod, azonban rendelkezned kell egy bármely bank által kibocsátott dombornyomásos bankkártyával (Pl.: VISA, MasterCard, American Express).

Hogy működik a bankkártya?

Magyarországon is egyre többen vásárolnak interneten keresztül. Mivel a PayPal számla nyitása ingyenes, érdemes létrehozni egy ilyet, hiszen ezen keresztül, a vásárlásokon kívül, nagyon kedvező költségekkel és nagyon gyorsan tudunk pénzt utalni a világ minden pontjára. A PayPal fiókot úgy kell elképzelni, mint egy hagyományos bankszámlát, csak ennek a számlának az azonosítója nem a szokásos 3 x 8 számjegy, hanem a létrehozáskor megadott e-mail cím (két azonos e-mail címmel rendelkező PayPal fiók nem fordulhat elő). A pénzt különféle devizanemekben kezelheted úgymint: magyar forint, euro, amerikai dollár, angol font, svájci frank, lengyel zlotyi, japán jen, ausztrál dollár, kanadai dollár, cseh korona, dán korona, hongkongi dollár, új-zélandi dollár, norvég korona, szingapúri dollár és svéd korona. Mivel PayPal fiók nyitásakor annak egyenlege nulla, így fizetéskor a fedezetet a hozzá kapcsolódó dombornyomásos bankkártyához tartozó bankszámla egyenlege nyújtja.

Hogyan történik egy fizetés?

Amikor a webáruházunkban kiválasztott terméket/termékeket szeretnéd kifizetni, a fizetés utolsó fázisában átléptetünk a PayPal oldalára, ahol két lehetőséged van:
a.) Ha már rendelkezel PayPal fiókkal, csak be kell lépned PayPal felhasználói neveddel (ez az e-mail címe) és jelszavaddal, majd a fizetés részleteinek áttekintése után jóvá kell hagynod azt.
b.) Ha még nem rendelkezel PayPal fiókkal, akkor először létre kell hozni egyet. PayPal fiók létrehozásakor néhány alapadaton felül dombornyomásos bankkártyád adatait kell megadni! Amennyiben arra vagy kíváncsi, hogy hogyan lehet egy PayPal felhasználói fiókot létrehozni, kattints a www.paypal.com oldalra.

PayPal fiók létrehozásakor bankkártyád adatait nyugodtan megadhatod, hiszen a bankkártyához tartozó számlát a PayPal csak akkor terheli meg, ha PayPal egyenleged nem nyújt fedezetet a kívánt szolgáltatás kifizetéséhez.

Mi történik egy PayPal fizetés jóváhagyása után?

Ha PayPal számlád egyenlege nem fedezi a fizetni kívánt összeget, akkor a PayPal a bankkártyádhoz tartozó bankszámládat megterheli a szükséges összeggel és végrehajtja a fizetési tranzakciót (mindez néhány másodperc alatt megtörténik és tökéletesen biztonságos).

Hogyan lehet PayPal hozzáférésem?

A PayPal számlanyitás néhány lépcsős művelet, de a többszörös ellenőrzés csak a későbbi tranzakcióink biztonságát szolgálja. PayPal számla nyitásához mindenekelőtt szükség van internetkapcsolatra, regisztrációra és egy dombornyomásos bankkártyára. A www.paypal.com oldalon meg kell adnunk milyen accountot (számlát) szeretnénk.

Personal (magánszemély), és Bussiness (üzleti) közül lehet választani. Magánszemélyeknek az elsőre érdemes regisztrálni, és ezzel tudunk majd kényelmesen vásárolni, pénzt küldeni és fogadni. A név és cím megadásánál valós adatokat használjunk, különösen olyanokat, amelyek megegyeznek a később megadandó bankkártyán, illetve bankszámlánkon szereplőkkel.

Ezeknek az adatoknak a védelméről a PayPal gondoskodik, nyilatkozatuk szerint nem adják át harmadik félnek, és a telefonszámunkat sem használják fel semmilyen célra. Az egyik legfontosabb adat az elektronikus levélcímünk (e-mail), mert ez lesz a bejelentkezéskor a login (bejelentkezési) nevünk. Ehhez szükség lesz még egy legalább nyolc karakterből álló jelszóra is. választani. A regisztráció első lépésének zárásaként választanunk kell két biztonsági kérdést, ezekre (pontosabban a válaszokra) akkor lehet szükségünk, ha elfelejtenénk a jelszavunkat. Ha ilyen esetben helyesen válaszolunk erre a két kérdésre, akkor a regisztrált e-mail címünkre elküldik a jelszót. Be kell még jelölnünk, hogy elfogadjuk a PayPal rendszer feltételeit, és egy rajzként megjelenő kód beírásával meg kell erősítenünk, hogy valós személy és nem egy szoftver robot nyitja a számlát. Érdemes egy külön e-mailt címet létrehozni csak a Paypal számlához, így elkerülhetjük a kavarodást.

Ha fizetni szeretnénk valahol az interneten a PayPal-on keresztül, akkor már nem szükséges pénzt utalni a Paypal számlánkra, (üres egyenlegnél automatikusan a bankszámlánkról kerül levonásra az összeg) ha viszont valahonnan pénzt kapunk a PayPal számlánkra, akkor azt érdemes tovább utalnunk hazai bankszámlánkra. Az első művelethez szükség van egy bankkártya adatainak megadására, a másodikhoz pedig a hagyományos számlánk adataira. A PayPal számlához bármikor rendelhetünk egy vagy több bankkártyát is. A rendszer csak dombornyomásos bankkártyát fogad el – de szerencsére ilyen kártyát bármelyik hazai bankban igényelhetünk.

A kártyáról bármikor utalhatunk a PayPal számlánkra, azonban az itt tárolt pénz nem kamatozik, ezért érdemes csak akkor és annyit utalni, amikor és amennyit vásárolunk. Ha a számlára fogadni is szeretnénk pénzt, majd azt tovább akarjuk utalni a hagyományos bankszámlánkra, akkor át kell esnünk az úgynevezett Expanded Use használathoz szükséges ellenőrzésen.

A levonás úgy fog megjelenni a bankszámlánkon, hogy lesz mellette egy négyjegyű szám. Ezt a számot kell majd megadnunk ahhoz, hogy sikeresen befejeződjön az ellenőrzés. Az Expanded Use Numbert tartalmazó terhelés néhány nap múlva fog megjelenni a hagyományos bankszámlánkon. Aki a bankszámlája adataihoz online is hozzáfér, az pár napon belül már teljes körűen használhatja a PayPal-t. Aki nem éri el számláját online, az a hó végi bankkivonaton találja meg az ellenőrző számot. Aki kap sms-t a számlatranzakciói után annak automatikusan tartalmazza az sms ezt a négyjegyű számot. Ezek után már korlátlanul fizethetünk PayPal számlánkról, és utalhatunk róla a bankszámlánkra is.

A PayPal minden előnyének kihasználásához már csak egyetlen lépés van hátra: a pénzünkhöz való hozzájutás. Ez a lépés sokáig elérhetetlen volt Magyarországról, azonban már meg lehet adni olyan magyar bankszámlaszámot, ahová a PayPal számlán található pénzünk egy részét vagy teljes egészét utalhatjuk. Ehhez a bankunk adatait és a bankszámlaszámot kell megadni.

A kissé hosszadalmas megnyitási és ellenőrzési eljárást olvasva, felmerülhet a kérdés, mennyivel jobb PayPal-lal fizetni, mint egy hagyományos bankkártyával? A sok előny között az egyik legfontosabb, hogy alkalmazásával személyes adatainkat csak a PayPal-nak kell kiadni, és bennük kell megbíznunk.

A cég nagyságát és több éves tevékenységét figyelembe véve, ez nem jelent túl nagy kockázatot. Annál mindenképpen kevesebbet, mint ha a kártyaszámunkat egy távoli, ismeretlen internetes áruház vagy bolt oldalán adjuk meg. A kényelem is fontos szempont lehet, mert a kezdeti regisztrációs és számlanyitási eljárás után már egyetlen kattintással tudunk fizetni, nincs szükség minden egyes vásárláskor adataink megadásárára és ellenőrzésére.

Természetesen a PayPal sem jótékonyságból kezeli internetes pénzügyeinket. A tranzakciók után itt is kell bizonyos összegeket, százalékokat fizetni. Ezek pontos mértéke a honlapjukon olvasható. A legfontosabb és a hagyományos banki utalásoknál szokatlan alapelv azonban az, hogy mindig az fizet, aki pénzt kap. Amikor egy adott összeget utalunk, akkor tőlünk pontosan annyit fognak levonni, nekünk ez a tranzakció nem kerül semmilyen többletköltségbe. Aki kapja a pénzt, az fog valamivel kevesebbet kapni, mert a rendszer automatikusan levonja belőle a költséget. Ez egyben azt is jelenti, hogy amikor egy internetes áruházban, mint pl. a www.gyerekruhaesmas.hu oldalon megvásárolt termékért fizetünk, pontosan annyit kell utalnunk, mint amennyibe a termék vagy/és a szolgáltatás (házhozszállítási díj) került.

Fontos!

Az e-mail cím, amellyel regisztráltál a PayPal-ra, az lesz maga a bankszámlaszámod, vagy más néven az azonosítód. Erre az e-mailre lesz szükség amikor a PayPal azonosítót kérik!

Reméljük ezzel az összefoglalóval megkönnyítettük döntésedet. Ha bármilyen egyéb kérdésed merülne fel, írj az info@myoutlet.hu e-mail címre és igyekszünk mihamarabb választ adni rá.

 

5. TERMÉKEK ÁTVÉTELE
5.1. Bankkártyával vagy átutalással történő előrefizetés esetén a termék átvételekor az átadó kérheti az átvevő személyazonosságának igazolását.

5.2. Visszáru szállítási feltételei megtalálhatóak az egyes esetek leírásaiban. (szavatosság, jótállás, elállás)

 

6. KEDVEZMÉNYEK ÉS KUPONOS AKCIÓK
6.1. A Szolgáltató kedvezményeket és kuponos vásárlást is biztosíthat, melyek aktuális feltételeit az oldalon feltünteti.

 

7. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG, JÓTÁLLÁS
7.1. Kellékszavatosság

7.1.1. Milyen esetben élhet Ügyfél a kellékszavatossági jogával?
Ügyfél a hattershop.hu hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
7.1.2. Milyen jogok illetik meg Ügyfelet kellékszavatossági igénye alapján?
Ügyfél – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
7.1.3. Milyen határidőben érvényesítheti Ügyfél kellékszavatossági igényét?
Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
7.1.4. Kivel szemben érvényesítheti Ügyfél kellékszavatossági igényét?
Ügyfél a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
7.1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ügyfél igazolja, hogy a terméket a myoutlet.hu-tól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ügyfél köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

7.2. Termékszavatosság

7.2.1 Milyen esetben élhet Ügyfél a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ügyfél – választása szerint – a kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
7.2.2 Milyen jogok illetik meg Ügyfelet termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
7.2.3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Kivételt képez ez alól a már ismert hiba, vagy hiányosság, ami már a rendelés pillanatában fenn állt.
7.2.4. Milyen határidőben érvényesítheti Ügyfél termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
7.2.5 Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Ügyfél kell bizonyítania.
7.2.6. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

7.2.7. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető, viszont a jótállásból fakadó jogok az 7.3.1. és a 7.3.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik az Ügyfelet.
7.2.8. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesíthet.

7.3. Jótállás

7.3.1. Kötelező jótállás
A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. sz. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
A jótállás időtartama a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.
Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartamot ír elő.
7.3.2. Önkéntes jótállás
A Szolgáltató egyes termékekre a Weboldalon szereplő terméktájékoztatók alapján egyedi idejű jótállást (garanciát) vállal, mely a kormányrendelet szerinti időtartamnál hosszabb is lehet. A Szolgáltató az egyes termékekre vonatkozó jótállás időtartamát legkésőbb a termék Ügyfél általi átvételekor adott garanciajegyen szereplő adatok útján közli.
7.3.3. Az Ügyfél kizárólag a Szolgáltató által a termék átvételekor átadott jótállási jegy, vagy a kifizetés igazolására kiállított számla bemutatása, illetve átadása esetén jogosult jótálláshoz fűződő jogainak érvényesítésére. Az Ügyfélnek a vásárlás tényét minden kétséget kizáróan igazolnia kell. Az egyes termékekre vonatkozó jótálláshoz fűződő jogok köréről minden esetben a jótállási jegyben foglaltak irányadók.
7.3.4. A jótállás időtartama alatt a Szolgáltató a jótállási jegyben biztosítottaknak megfelelően az Ügyfél választása szerint vállalja a hibás termék cseréjét, vagy kijavítását, kivéve, ha a kijavítás, vagy csere nem lehetséges, vagy a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Amennyiben a kijavítás, vagy a csere nem lehetséges, vagy azt a Szolgáltató nem vállalta, az Ügyfél a szerződéstől elállhat, ha mindezt a jótállási jegyben vállaltak lehetővé teszik. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
7.3.5. Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
7.3.6. A jótállási kötelezettség nem vonatkozik azon hibákra, melyek oka a teljesítés után keletkezett. Ennek bizonyítása a Szolgáltatót terheli. A jótállás az Ügyfél törvényből eredő szavatossági jogait nem érinti.
7.3.7. Az ügyfél jótállási, szavatossági igényét a Szolgáltatói adatok között feltüntetett e-mail címen, illetve az ügyfélszolgálati telefonszám felhívásával közölheti a Szolgáltatóval. A szavatossági vagy jótállási igény érvényesítése kapcsán a hibás termék Ügyféltől történő visszaszállítása a Szolgáltató feladata és költsége. Jótállással és szavatossággal kapcsolatos kérdés esetén, kérjük, keresse ügyfélszolgáltunkat, kollégáink állnak rendelkezésére.

8. ELÁLLÁS JOGA
8.1. Ügyfél 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ügyfél jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ügyfél vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ügyfél elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 7627 Pécs, Hársfa út 64.vagy az info.hattershop@gmail.com címre. Ebből a célból felhasználhatja a honlapunkon található elállási nyilatkozatot. Ha Ügyfél emellett dönt, az elállás megérkezését elektronikus levélben haladéktalanul visszaigazoljuk részére. Ügyfél az ügyfélszolgálat felhívásával telefonon is jelezheti elállási szándékát az elállási szándék tudomásul vételét írásban ez esetben is megerősítjük. Ügyfél határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

8.2. Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ügyfél eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ügyfél elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ügyfél által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ügyfél az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) Amennyiben több tételt rendelt az Ügyfél és csak egyik terméktől áll el, abban az esetben csak a visszaküldött termék vételára kerül visszatérítésre a szállítási költség nem. Amennyiben a vásárolt termék garanciális javításra a szolgáltató költségén visszaküldésre került, de a termék hibátlan vagy javítható és a vásárló a garanciális folyamat közben a vásárlástól eláll, akkor a termék eredeti szállítási költsége nem kerül visszatérítésre, mivel a termék visszaküldésének költségét a garanciális ügyintézés során a szolgáltató állta, elállás esetén pedig a vásárlót terheli.

8.3. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ügyfél más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ügyfél nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ügyfél köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A termék postai küldeményként, vagy utánvétellel nem küldhető vissza a Szolgáltató részére, utánvételt a Szolgáltató nem teljesít. Az Ügyfél igénybe veheti a Szolgáltató által ajánlott, a Szolgáltató által hivatalosan kiszállításra használt kiszállító cégek egyikét a termék visszajuttatására, ezekről tájékoztatást az Ügyfélszolgálaton, telefonos úton, illetve elektronikus levélben kérhet.

8.4. Elállás esetén a visszaküldött csomagokat az Ügyfél minden esetben a Szolgáltatónak köteles visszaküldeni a következő címre: hattershop.hu webáruház / Zsolnai Gergely 7627 Pécs, Hársfa út 64.

8.5. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének minden költségét Ügyfél viseli. Elállás esetén a myoutlet.hu webshop szolgáltatója követelheti az Ügyféltől az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését illetve a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költséget. Ügyfél kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

8.6. Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát:
8.6.1. amennyiben Ügyfél nem természetes személy
8.6.2. olyan termék értékesítése esetén, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (személyre szabott termék), vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.
8.6.3. hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányára vonatkozó szerződés esetén, ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta, valamint
8.6.4. Egészségügyi termékek (pl.: borotva, epillátor) ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta, valamint:
8.6.5. a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

8.7. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a termék árának visszatérítése előtt a terméket megvizsgálja, és amennyiben az sérült, vagy a szokásos kipróbálásnál nagyobb mértékű használat jeleit mutatja, esetleg szennyezett, vagy hiányos, a visszatérítés összegét csökkentse az alábbi táblázatnak megfelelően:

Termék kategória A visszatérítés összege, figyelembe véve a termék állapotát
A osztály: bontatlan és/vagy sértetlen termék B osztály: Sérülések,hiányzó kiegészítők C osztály: Összetört, használhatatlan termék
Háztartási készülékek 100% 70% 0%
HDD, memóriakártya 100% 70% 0%
Kellékek, kiegészítők 100% 70% 0%
PC, Notebook, Tablet 100% 60% 0%
Nyomtató 100% 60% 0%
Telefon 100% 70% 0%
TV, DVD, Hifi, Házimozi 100% 60% 0%
Fényképező, Videokamera 100% 60% 0%
Software, CD, DVD, BD 100% 0% 0%
Csak bontatlan csomagolású! 
Egészségügyi termékek, (pl: borotva) 100% 0% 0%
Csak bontatlan csomagolású! 
Egyéb: játék, kert, barkács, ruhanemű… 100% 50% 0%

 

 

A vizsgálat eredményéről és a visszatérítés összegéről Ügyfelet írásban és az ügyfélszolgálaton keresztül is tájékoztatjuk. Ilyen esetben Ügyfél az elállási szándékáról lemondhat, a nem teljes értékűnek minősített terméket visszakérheti.
Az elálláshoz szükséges egy írásbeli nyilatkozat.

A visszafizetést a törvény adta keretek között 30 napos határidővel teljesítjük az ügyfél által megadott bankszámlaszámra.

9. SZERZŐI JOGOK
9.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll.

10. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
10.1. Az Ügyfél jogérvényesítési lehetőségeit a Ptk. alapján bíróság előtt gyakorolhatja, kérheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság http://www.nfh.hu/, vagy békéltető testület http://www.bekeltetes.hu/, illetve adatkezelési kérdésekben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság http://www.naih.hu/ segítségét.

11. EGYEBEK
11.1. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen felhasználási feltéteket a felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Ön a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított felhasználási feltételeket.
11.2 Az elérhető Posta pont átvevőhelyek listáit itt találhatja meg:
https://www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok/

 

Partnereink: http://zsolnaiimaging.hu/ – Professzionális termékfotózás

Webáruházunk jelenleg átalakítás miatt zárva tart. Rendeléseket nem tudunk teljesíteni! Köszönjük megértésed!